sobota, 2 marca 2013

Plany na marzec


Postanowiłam zrobić w marcu kolejny krok w kierunku wyzwań, ponieważ Trójka e-pik i Book-Trotter pasują w tym miesiącu do mojego wyzwania osobistego. Czemu więc nie spróbować? Oprócz tego przede wszystkim będę realizować dalej moje wyzwanie osobiste, wyzwanie Niezapomniane lektury z dzieciństwa i wyzwanie Z półki, a także przeczytam książkę z akcji Podaj książkę.

A konkretnie:
Mitch Albom - Pięć osób, które spotykamy w niebie Wyzwanie osobiste - lista nr 2, Z półki, Trójka e-pik - książka z listy BBC
Lisa See - Na Złotej Górze Wyzwanie osobiste - lista nr 3, Book-Trotter: literatura chińska, recenzyjna od Świata Książki
Nicholas Sparks - I wciąż ją kocham Wyzwanie osobiste - lista nr 3, Trójka e-pik - powieść z wątkiem nieszczęśliwej miłości, Z półki
Małgorzata Gutowska-Adamczyk - Podróż do Miasta Świateł Wyzwanie osobiste - lista nr 4
Barbara O'Neal - Recepta na miłość Trójka e-pik - powieść o kobietach, recenzyjna od Wydawnictwa Literackiego
William P. Young - Rozdroża Podaj książkę (na zdjęciu - na książce Alboma)
Irena Jurgielewiczowa - Ten obcy Niezapomniane lektury z dzieciństwa
Magdalena Anna Węcławiak - Moja Islandia - recenzyjna od Novae Res (na zdjęciu - ta cieniutka książeczka na lekturze Ten obcy)

Do listy dorzucam jeszcze Spacerem po Paryżu - Pas Paschali, Brian Robinson, bo czeka mnie w tym miesiącu pierwsza w życiu podróż do Miast Świateł, służbowa co prawda, ale jednak... 

No a dalej zobaczymy - czekam jeszcze na kilka pozycji do recenzji, więc nudzić się nie będę. Poza tym marzec zapowiada się bardzo pracowicie, więc nie wiem, czy wszystkie plany czytelnicze uda się zrealizować, ale próbować trzeba ;-)


12 komentarzy:

  1. O pięknie się przygotowałaś ... "Ten obcy" tez mam w planach na ten miesiąc :) ... a Róże czytałam, bardzo mi się podobała. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Z tych lektur z piątej klasy jeszcze ten Kajtuś czarodziej mnie kusi, bo nie czytałam, ale to już może w kwietniu :-) Róży jestem baaardzo ciekawa :-)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa Lisy See. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, choć jestem pewna, że i tym razem mi się spodoba :-)

      Usuń
  3. Róża z Wolskich i Recepta na miłość bardzo mi się podobały. Lisa See na pewno będzie świetna, jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że postanowiłaś dołączyć do Trójki :) Różę... sobie ostatnio kupiłam a "Moją Islandię" tez dostałam od NovaeRes. Trzymam kciuki za Twoje czytelnicze plany marcowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Sardegno :-) No ja właśnie też niedawno kupiłam Różę, a teraz bardzo mi pasuje przeczytanie jej :-) Kciuki trzymaj, proszę, będzie mi raźniej :-)

      Usuń
  5. No to jest konkretny stosik do poczytania, czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak - bardzo konkretny ;-))) I całkiem pokaźnych rozmiarów :-)

      Usuń
  6. Będę wypatrywać recenzji zwłaszcza książki Sparksa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dosyć dawno nie czytałam nic Sparksa, więc też już czekam :-))

      Usuń