czwartek, 29 kwietnia 2010

Lista książek DKK

Spodobała mi się lista książek, umieszczony na blogu himiliki.

  1. "Lala" - Jacek Dehnel (2007)
  2. Dziecko Noego - Eric-Emmanuel Schmitt
  3. Kwiat śniegu i sekretny wachlarz - Lisa See
  4. "Córka opiekuna wspomnień" - Kim Edwards
  5. "Dziewczyna z zapałkami" - Anna Janko
  6. "Rio Anakonda" - Wojciech Cejrowski
  7. "Bezsenność w Tokio" - Marcin Bruczkowski
  8. "Zagubieni w Tokio" - Marcin Bruczkowski
  9. "Singapur 4 rano" - Marcin Bruczkowski
  10. "Przybierzeli pasterze" - Jan Karon
  11. "Reisefeiber" - Michał Łoziński (2008)
  12. "Ogród Afrodyty" - Ewa Stachniak
  13. "Klucz Sary" - Tatiana de Rosnay
  14. "Świat szeroko zamknięty" - Izabela Sowa
  15. "Moja droga" - Karolina Janowska
  16. "Iqubal" - Francesquo D'Adamo
  17. "Nie, nie chcę się zapisać do Klubu Książki" - Virginia Ironside
  18. "Ćwiczenia z utraty" - Agata Tuszyńska
  19. "Dzień przed końcem świata" - Aleksander Jurewicz
  20. "Mapa dla zaguionych kochanków" - Naddem Aslem
  21. "Skazana na życie" - Anna Langfus
  22. "7 km od Jerozolimy" - Pino Farinotto
  23. "Biała Masajka" - Corinn Hoffman
  24. "Ekaterini" - Marija Knezevic
  25. "Ostatni mazur" - Andrew Tarnowski
  26. "Biegnij" - Ann Pachett
  27. "Sen zielonych powiek" - Edyta Szałek
  28. Adieu. Przypadki księdza Grosera - Jan Grzegorczyk
  29. "Z wąskim psem do Carcassone" - Terry Darlington
  30. "Dom na kresach. Powrót" - Philip Marsden
  31. "Twarz Tuwima" - Piotr Matywiecki (2009)
  32. "Pomaluj to na czarno" - Janet Fitch
  33. "Trawa śpiewa" - Doris Lessing
  34. "Jadąc do Babadag" - Andrzej Stasiuk
  35. "Smażone zielone pomidory" - Fannie Flagg
  36. "Lalka Kafki" - Gerard Schneider
  37. "Żar" - Sandor Marai
  38. "Wyspa Klucz" - Małgorzata Szejnert
  39. "Cała radość życia" - Franceska Michalska
  40. "Moje skradzione życie" - Renee Villancher
  41. "Dwa światy Zofii" - Karina Obara
  42. "Mój Ojciec generał Anders" - Anna Anders-Nowakowska
  43. "Anders" - Maria Nurowska
  44. "Wino śliwkowe" - Angela Davis Gardner
  45. "Zbuntowani" - Sandor Marai
  46. "Moje życie, mój czas" - Maria ze Zdziechowskich Sapieżyna
  47. "Ojciec Pio" - Luigi Peroni
  48. "Wnuczka Pana Linha" - Philipe Claudel
  49. "Cena odwagi" - Mariane Pearl (2010)
  50. "Kobieta w Berlinie" - Anonima
  51. "Ja minę, ty miniesz" - Mariola Pryzwan
  52. "Moje Indie" - Jarosław Kret
  53. "Angkor" - Jacek Pałkiewicz
  54. "Syberia" - Jacek Pałkiewicz
  55. "Pasja życia" - Jacek Pałkiewicz
Fioletowe - przeczytane
Zielone - chcę przeczytać

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz