niedziela, 27 listopada 2011

Pomysłowy gadżet od Wydawnictwa Znak

Dobre wieści od Wydawnictwa Znak :-)

Święta już za miesiąc! Nie wiesz, co kupić mamie, przyjaciółce czy koledze? Nie masz pomysłu na prezent dla dziadka, brata albo kuzynki? Od teraz wybór prezentu może być dużo prostszy! Wydawnictwo Znak stworzyło WYSZUKIWARKĘ PREZENTÓW, która ułatwi wybór odpowiedniej książki. Wystarczy wejść na www.prezent.znak.com.pl i określić wiek, osobowość i zainteresowania - aplikacja podpowie Ci, które książki będą najlepszym prezentem dla Twoich najbliższych. Dodatkowo można je kupić ze zniżkami nawet do 30%!
 
Pospiesz się, żeby zdążyć przed świąteczną gorączką!

Przed chwilą sprawdziłam - wyszukiwarka działa bez zarzutu i rzeczywiście jest pomocna. Polecam zarówno wyszukiwarkę prezentów jak i książki Wydawnictwa Znak. Jest w czym wybierać.

2 komentarze:

  1. A ja odnoszę wrażenie, że ta wyszukiwarka działa tak sobie. Przetestowałam na sobie i nie do końca jestem zadowolona z efektów. Być może gdybym się wczytała w wybrane dla mnie książki okazałoby się, że system jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi nawet się ta wyszukiwarka spodobała,testowałam na sobie i zadowalające wyniki;) Wszystkie książki już czytałam albo chcę przeczytać- czyli wszystko się zgadza. Na pewno jeszcze nie raz mi się przyda.

    OdpowiedzUsuń