niedziela, 29 grudnia 2013

Zdjęcia do baneru

Drogie Uczestniczki wyzwania W prezencie 2013,

pomyślałam sobie, że w przygotowaniu nowego banerku do drugiej edycji wyzwania najchętniej wykorzystałabym zdjęcie przedstawiające stosik książkowy którejś z uczestniczek, zakupiony za pieniądze uzbierane w ramach pierwszej edycji wyzwania. Co Wy na to?

Wymagałoby to sfotografowania stosiku, przesłania w terminie do 10 stycznia 2014 zdjęcia wraz ze zgodą na opublikowanie go i użycie do baneru na mój adres e-mail: jjon@gazeta.pl. Potem zrobiłabym głosowanie, a wybrane zdjęcie posłużyłoby jako baner. Czytelniczka, której zdjęcie stosikowe zostanie wybrane, zaliczyłaby w ten sposób literę B jak BANER ;-)

Czekam na Wasze opinie :-)

3 komentarze:

  1. A może skleić kilka zdjęć? A mnie i tak najbardziej podoba się Twoja Gregory! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej wolałabym wybrać jedno zdjęcie, bo banerek będzie nieduży i nie wiem, czy byłby czytelny ;-) Ale kto wie - może się pobawię w sklejenie i zobaczymy :-)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł. Ja niestety odpadam bo nie mam oryginałów zdjęć :/ A z posta są "popisane".

    OdpowiedzUsuń