wtorek, 1 stycznia 2013

No to zaczynamy nowy rok...

Stwierdziłam, że plany - choć może mało konkretne - to jednak muszą być. Jak nie będą pracować na moją korzyść, to je zmienię, dopasuję do swoich potrzeb. Ale chociaż zarys musi być. Wyszły mi cztery minilisty, które zamieściłam je na oddzielnej stronie Plany na 2013 TUTAJ.

LITERATURA ZAGRANICZNA 
1. Lista "Chyba tylko ja nie czytałam..."

Na tej liście znalazły się nazwiska autorów, których jeszcze nie znam i mam wrażenie, że już wszyscy oprócz mnie czytali ich książki. Bez konkretnych tytułów - co los przyniesie ;-) 


2. Lista "Czekają i czekają..." 

Lista zawierająca tytuły książek, które mam, ale stoją na półce i nie mogą się doczekać swojej kolejki. Będzie w czym wybierać do wyzwania Z półki.

3. Lista "Posmakowałam, chcę więcej..." 

Na tej liście są nazwiska autorów, których już znam dzięki co najmniej jednej książce. Chciałabym jednak mieć pełniejszy obraz ich twórczości. 

LITERATURA POLSKA 

4. Lista "Ileż można zwlekać..." 
Na tej liście są nazwiska polskich autorów oraz kilka konkretnych tytułów, które już mam i od dłuższego czasu zamierzałam przeczytać.

*** 
Plan minimum to jedna książka polska, jedna zagraniczna. Reszta - mam nadzieję - nowości i niespodzianki. 

Będę też kontynuować wyzwanie Niezapomniane lektury z dzieciństwa

Wybór na styczeń: 
1. Chyba tylko ja nie czytałam... - Richard Paul Evans
2. Czekają i czekają... Mark Logue, Peter Conradi - Jak zostać królem
3. Posmakowałam, chcę więcej... - Jodi Picoult - Krucha jak lód 
4. Ileż można zwlekać... - Krzysztof Ziemiec, Mira Suchodolska - Wszystko jest po coś 
5. Lektura z dzieciństwa - Colodi - Pinokio

...oraz trzy książki do recenzji plus nadrabianie zaległości w pisaniu swych opinii. Trochę się zebrało... 

Zobaczymy, co z tego wszystkiego wyjdzie. ;-)

7 komentarzy:

  1. Postanowienia na Nowy Rok...
    Ciekawe co się uda zrealizować...

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wytrwałości w postanowieniach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie to obmyśliłaś. I tak jak Melania, życzę Ci wytrwałości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę Ci wytrwałości i wypełnienia wszelkich postanowień :)
    dasz radę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasna8, sama jestem ciekawa ;-)
    Melanio i Miłośniczko Książek, dziękuję :-)
    Leger, popadłam w jakąś manię segregowania ;-) Mam nadzieję, że a wyzwaniu Twoim i Ewy trochę się rozwinę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie stworzyłaś wszystkie listy:) Życzę powodzenia w realizacji zamierzeń i pozdrawiam! PS. Będę zaglądać jak Ci idzie i być może sama skuszę się, aby zrobić coś podobnego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mowo liter, dziękuję. Wiadomo, pierwszy miesiąc najłatwiejszy ;-) Jak nie będzie u mnie życiowej rewolucji, to może coś z tego planu wyjdzie. Można by w sumie oficjalne wyzwanie z tego zrobić, bo pewnie każdy czytelnik miałby co wpisać na każdą z list. :-)))

    OdpowiedzUsuń