piątek, 2 listopada 2012

Zgodnie z tradycją...

Nie wiem, czy też otrzymaliście wczoraj e-mail, w którym autor porusza ważkie kwestie związane z 1 i 2 listopada, czyli obchodzonymi właśnie świętami - Wszystkich Świętych oraz Dniem Zadusznym? 
Mnie powaliło, więc się dzielę... I pytam się - czy ja nie nadążam, czy świat wariuje?

A oto cytat - nazwisko autora pominę tym razem, choć wiem, że przy cytatach należy je podawać...:
"czy Cemetery 2012 jest tylko na iCośtam, czy też na inne sprzęty? Bo ja mam na smarkfona* aplikację, która informuje, gdzie, przy jakim grobie jest teraz znaczna liczba znajomych, jakie świeczki palą oraz alerty, gdzie ktoś świeczki kradnie. Wtedy wysyłam tych znajomych z najbardziej obleganych grobów do obrony i ew. ataku na groby oponentów. To się chyba nazywa Angry Tombs, czy Angry Coffins... jakoś tak.

Natomiast dziadkowi ostatnio postawiliśmy FaceGrób i mamy tam wyświetlane awatarki odwiedzających oraz możemy polubić nieznany nam dotąd grób, bo ma np. "6 współżałobników Twojego dziadka lamentuje również TUTAJ [link], potwierdź żałobę". Fajne, bo jak mi świeczki zostaną, to mogę je zainstalować na nowopoznanym grobie. A już śledzę kilkoro znajomych, którzy znali mojego wójka**, którego grób gdzieś się wykrzaczył z pamięci, więc tylko czekam aż może oni go namierzą i reinstalują".
 * czy smarkfon to może smartfon z gratisem w postaci chusteczek higienicznych?
** ja nie mam ani jednego wójka; sami wujkowie...

 Zdjęcie pochodzi STĄD.
 
Nie chcę FaceGrobu. Chcę zwykły grób, nie musi taki okazały jak na powyższym zdjęciu, ani nawet marmurowy... Najlepiej pod modrzewiem jakimś, choć w zasadzie... 

...wszystko jedno przecież. 

A skoro wszystko jedno, to może jednak sam FaceGrób wystarczy? Rodzina by miała wygodnie - nie trzeba sprzątać, stać w korkach, marznąć, wydawać kasy na kwiaty i znicze. Zrobią klik - "Lamentuj", klik - "Potwierdź żałobę", i po sprawie... Biegnę ich zapytać... 

Ogłaszam wszem i wobec, że póki żyję, póty będę osobiście odwiedzać groby. Nie FaceGroby.





6 komentarzy:

  1. Jakaś nowa moda ?? !!
    Nic o niej na szczęście nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko..nie dostałam tego emaila i Bogu dzięki. Cytaty mi wystarczą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Porażka, świat schodzi na psych. W pogoni za mogą i nowymi trendami ludzie zapominają o... ludziach, tradycji, bliskości i czasie, który nie powinien służyć reklamie, ale zadumie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na swojego bloga po wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany to jest po prostu niesmaczne i smutne i żałosne... nie mam konta na fb, nie chcę facegrobów, przecież to profanacja. Ręce opadają....

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do odebrania wyróżnienia i zabawy: http://bibliotekamelanii.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń