czwartek, 8 listopada 2012

Liebster Blog

Do tej pory wydawało mi się, że nie chciałoby mi się bawić w tego rodzaju zabawy i nawet nie było mi jakoś specjalnie przykro, że takiego wyróżnienia nigdy nie dostałam, ale w sumie zrobiło mi się miło, kiedy Jasna8 (Krysia) oraz Melania wywołały mnie "do odpowiedzi" i pomyślałam sobie, że się pobawię. :-) A za wyróżnienie dziękuję. :-)))
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonywaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia." - to od Melanii skopiowałam, bo widzę, że to cytat z regulaminu zabawy.

Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która wskazała Twój blog, a potem nominować 11 blogów i poprosić ich autorów o odpowiedź na Twoje 11 pytań. I oczywiście nie można "oddać" nominacji temu, kto nas nominował.

Ta "mniejsza liczba obserwatorów" mnie rozśmieszyła, bo to przecież pojęcie względne. Dla jednych dwadzieścioro czytających to już dużo, a innym 300 to za mało. Poza tym wiadomo, że poza obserwatorami "jawnymi" są jeszcze Ci, którzy obserwują w inny sposób. Ale dobrze - trzymajmy się tego, że ma to być sposób na popularyzację blogów. Chętnie wskażę, do kogo często zaglądam, a u kogo nie ma setek obserwujących w zasobie "Obserwatorzy".



No to najpierw pytania, które były u Krysi - nie znalazłam nowych, więc odpowiadam na te, które były dla niej:
1. Jakim zwierzęciem określił/a byś swoją osobę? - Żyrafą.
2. Wolisz kino, czy teatr? - Zależy od sztuki i od filmu.
3. Jakie jest pierwsze zdanie w książce, którą teraz czytasz?- "Duchowe dzieci." - tak się zaczyna Accabadora Micheli Murgii
4. Od jak dawna prowadzisz blog?- Pierwszy wpis jest z 1 stycznia 2009, potem dłgo nic, a na dobre zaczęłam 6 lutego 2010.
5. Śpiewasz pod prysznicem? - Nie.
6. Jaki kolor ma twój ulubiony koc?- Beżowy.
7. Czy słodzisz kawę/herbatę?- Nie słodzę ani kawy, ani herbaty.
8. Śpisz w skarpetkach?- Nie.
9. Szykujesz się już do świąt?- Nie.
10. Jakie jest Twoje ulubione danie? - Makaron w różnych odsłonach.
11. Do czego masz słabość?- Do czekolady...

Pytania od Melanii:

1. Co skłoniło cię do prowadzenia bloga? - Nie chciałam, żeby mi coś umknęło; chciałam mieć swoje spostrzeżenia o książkach w jednym miejscu, na stałe.
2. Pies czy kot? - Pies i kot pod jednym dachem ;-)
3. Ekranizacja, która zrobiła na Tobie największe wrażenie? - Nie mam jednej jedynej.
4. Gotowanie czy pieczenie ciast? - Gotowanie na co dzień, pieczenie dla przyjemności.
5. Czy masz inne pasje, po za oczywiście czytaniem? - Ba, pewnie, długo by wyliczać... Muzyka filmowa na pierwszym miejscu.
6. Domatorka, czy rekreacja na świeżym powietrzu? Domatorka.
7. Twoje wymarzone wakacje? - Dowolna wyspa.
8. Kim chciałaś zostać gdy byłaś mała? - Chciałam karmić małe zwierzątka w zoo...
9. Czy miałaś najgorszą randkę? - Jeszcze nie ;-)
10. Sport - oglądasz w telewizji, a może jakiś uprawiasz? Bardziej oglądam niż uprawiam.
11. Twoja wymarzona praca?- Swój biznes - być sobie sterem, żeglarzem, okrętem...

A oto moja lista blogów, których autorkom przekazuję nominację Liebster Blog:



???????????????????????????
A pytania moje pytania są takie:
 1. cola, sok, woda?
 2. bransoletka, kolczyki, naszyjnik?
 3. bluza, marynarka, sweter?
 4. biały, czerwony, czarny?
 5. makaron, ryż, ziemniaki?
 6. czekoladki, kwiaty, perfumy?
 7. angielski, hiszpański, rosyjski?
 8. drewno, metal, szkło?
 9. biologia, historia, matematyka?
10. góry, jeziora, morze?
11. deszczyk, słońce, wietrzyk?
???????????????????????????

Jeśli macie ochotę, to zapraszam do zabawy :-)

12 komentarzy:

  1. Dziękuję serdecznie za zaproszenie! Odpowiedzi wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie jjon za zaproszenie :) No i wyróżnienie - to dla mnie ogromna niespodzianka.
    Mam nadzieję, że nie pogniewasz się, jeśli nie opublikuję odpowiedzi.
    Dziękuję raz jeszcze - uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mowo liter, będzie miło :-)

    Aniu, mało, że się nie pogniewam, to na dodatek zrozumiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe pytania i udzielone na nie odpowiedzi :)
    Mnie też zabawa dopadła :P
    Powoli zatacza coraz szersze kręgi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojoj, dziękuję bardzo :) Jeśli nie zapomnę, to później odpowiem na pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zaproszenie, muszę przemyśleć sprawę, bo to problem z wynalezieniem jedenastu nowych uczestników - taka zabawa to jak piramida finansowa, pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłośniczko Książek, zgadza się rozprzestrzenia się to w zastraszającym tempie :-))))

    Schizmo, spokojnie :-)

    Monotemo, nic na siłę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, ciekawe odpowiedzi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany gorzkie! Do tej pory dzielnie się opierałam łańcuszkom, ale Twoją nominację potraktuję jako pretekst do napisania czegoś na moim, pokrytym juę nieco pajęczyną, blogu. Dla tej właśnie garstki moich miłych obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mialkotku, i o to właśnie chodziło :-) Żeby pajęczynkę zdjąć, bo szkoda, że zarasta :-))) A łańcuszkom czasem trudno się oprzeć. Ja też pierwszy raz się złamałam. I kto wie, czy nie ostatni :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne pytania, wchodzę w to:)

    OdpowiedzUsuń