sobota, 14 lipca 2012

Kot do konkursu :-)

Właśnie przeczytałam na blogu iw, że Klub Kota Jasna 8 zorganizował bardzo fajny konkurs polegający na zaprezentowaniu zdjęcia swojego śpiącego kota :-)

Przejrzałam więc szybciutko zdjęcia Milusia i wybrałam dwa, bo nie mogłam się zdecydować...

 Tu - wbrew pozorom - głównym fotografowanym obiektem jest kot, a piesek jest elementem dekoracyjno-sytuacyjnym :-) W końcu nie wszystkim kotom udaje się zdrzemnąć w obecności takiego wielkoluda :-)


 A tu Miluś pogrążony w głębokim śnie. Ułożył się na dwóch podkładkach pod laptop :-)

Bardzo mi się ten konkurs spodobał. Może jeszcze ktoś z Was zdąży wziąć w nim udział... 

AKTUALZACJA:

Do konkursu wchodzi zdjęcie 2. - nie doczytałam, że może być tylko jedno, bo spieszyłam się, żeby zdążyć przed dwudziestą :-) No i zdążyłam - Miluś otrzymał numer startowy 36.

3 komentarze:

  1. Zazdroszczę wszystkim, którzy mają koty. Mój chłopak jest uczulony, więc nie możemy sobie pozwolić na zwierzaka :( A Miluś na podkładkach jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty są fajne :-) A Miluś bardzo pomysłowy w kwestii miejsc noclegowych ;-)))

      Usuń
  2. Zapraszam na bloga do sprawdzenia listy kotów biorących udział w konkursie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń