czwartek, 5 lipca 2012

Czas na zmiany... plus wakacyjna rozdawajka

Podobno co pewien czas trzeba coś zmienić... :-)

Szablon bloga zmieniłam parę dni temu... Tło też... Włączyłam widok dynamiczny...

A potem było tak, że chciałam napisać recenzję/opinię dotyczącą książki Skrzydła nad Delft, o której ostatnio można było sporo poczytać na wielu blogach. Kompletnie mi to nie szło, choć książka mnie oczarowała... Miałam wrażenie, że czego bym nie napisała, to i tak będzie tak samo jak u kogoś innego. I wtedy stało się to, co stać się musiało - postanowiłam COŚ zmienić. 

Teraz będzie tak:
- jeśli będę pisać o książce zagranicznej, to oprócz okładki polskiego wydania będę zamieszczać okładkę/okładki wydania obcojęzycznego;
- będą trzy słowa o autorze, link do oficjalnej strony autora i lista pozycji, jakie ma w swym dorobku;
- miejsce akcji; jeśli będzie coś interesującego odnośnie do miejsca akcji, to będę chciała się do tego odnieść;
- czas akcji; jw.
- lista najważniejszych/najciekawszych postaci;
- tematyka/gatunek literacki;
- ciekawy/mądry/fajny cytat
- moja opinia - w kilku punktach
- komu polecam
- krótko mówiąc - kilka słów, które przychodzą mi do głowy, kiedy myślę o tej książce i jak chcę ją pamiętać.

To tyle planów na wakacje :-) Zobaczymy, co mi z tego wyjdzie :-)
************
A tak naprawdę to wakacji już za bardzo nie świętuję, bo ja z grupy pracujących, a nie uczących się. :-) Na urlopie już byłam, więc pozostają radości dnia codziennego. A że w tym roku do moich ulubionych miejsc wakacyjnych dołączyła Sycylia, to postanowiłam podzielić się książką Tamtego lata na Sycylii. Ktoś reflektuje? Proszę o komentarz pod tym postem. Losowanie odbędzie się 15 lipca.


A to moje uwiecznione sycylijskie wspomnienie:
***************
I jeszcze jedna rzecz... Poznajecie? To wynik akcji Milion książek na lato zorganizowanej przez Weltbild. Uległam...
 Od dołu:
Dom z pyłu i snów
Jedna bogata, druga biedna
Podarunek
Vilette - dwa tomy
Amore, amore!
i dla ochłody 100 pocztówek z Syberii.



A jakby komuś było gorąco, to może zerknąć na piękne zdjęcia zimowe, które znalazłam w sieci, szukając informacji o miejscowości Szczekarzewo: LINK. Chętnie bym się tam wybrała...

Pozdrawiam wszystkich korzystających z wakacji :-)))

11 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi sie ten nowy motyw i te zmiany.:) Ładnie tu u Ciebie.
    Promocja Weltbilda- to zabójstwo dla kieszeni:( Tez się skusiłam. Twój stosik jest całkiem apetyczny.
    A do konkursu się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią się zgłoszę :)
    z przyjemnością przeczytam lekturę osadzoną w sycylijskich realiach

    też zastanawiałam się swego czasu nad widokiem dynamicznym, ale póki co odeszłam od tego pomysłu - być może kiedyś w niedalekiej przyszłości rozważę to jeszcze raz :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)

    Ja również uległam promocji Weltbidu, zamówiłam pięć książek i coś czuję, że na tym się nie skończy ;)
    Bardzo tu ładnie teraz u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że się zgłaszam:). A zmiany bardzo ciekawe i zdecydowanie na plus. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj u Ciebie byłam i trochę się zmianami zdziwiłam (aż mi się zrymowało)
    O promocji Weltbildu to w ogóle d9o mnie nie mów. Ja zbieram do koszyka to co chcę kupić i mi już jakaś kosmiczna kwota urosła i tak zakupów w tym miesiącu nie zrobię, bo właśnie odebrałam zamówienie jeszcze sprzed wakacji i też tanie nie było :)
    A do konkursu się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :) Mnie również podobają się zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się u Ciebie zrobiło, aż mnie zazdrość bierze, też powinnam trochę ten mój biedniutki blog przyozdobić, ale jakoś do tego nie mam głowy zupełnie....
    A na Sycylię bardzo chętnie bym się wybrała, może mi się uda... kiedyś? Książkę też chętnie przeczytam, chociaż to nie polska autorka, ale czasem trzeba coś zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się po tę interesującą książkę.
    Też się skusiłam na kilka pozycji z Weltbildu.
    Pozdrawiam ciepło
    Magdalena
    zadurzonawksiazkach.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam!
    Też chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu:)
    Szaleństwo Weltbildowe trwa w najlepsze - zamówiłam 4 książki (w tym "Dom z pyłu i snów") i jestem bardzo ciekawa dalszych promocji!
    Pozdrawiam,
    Anna
    ania.m@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się zgłoszę, a co mi tam ;)

    OdpowiedzUsuń