piątek, 29 czerwca 2012

Niespodzianka - Milion książek w akcji!

Pewnie jeszcze nie wszyscy wiedzą,  że

zorganizował 
baaaaardzo fajną 

książkową letnią akcję promocyjną 

zatytułowaną 
MILION KSIĄŻEK NA LATO.

A tego, że dzisiaj dostałam miłą niespodziankę od Weltbildu właśnie, nie wie nikt. Dlatego to ogłaszam wszem i wobec, bo bardzo się cieszę :-)

W niespodziewanej przesyłce znalazłam ksiażkę Kobieta, która widziała za dużo, której autorką jest Kaya Mirecka-Ploss. Ale to jeszcze nie wszystko... Książka była w ubranku!, które wygląda tak:

Dziękuję bardzo!!!
Wydawałoby się, że juz niczego więcej do szczęścia nie trzeba...

Ale jak wiadomo molom książkowym ciągle mało, a pełnię szczęścia można znaleźć dopiero tutaj


No i chyba nie muszę dodawać, że uległam pokusie... Rezultaty wybierania spośród miliona książek zaprezentuję, kiedy książki do mnie dotrą. Nie będzie ich milion, bo nie zamówiłam wszystkich, ale prawie... :-)))


4 komentarze:

  1. aukcje widziałam :)) sama chyba się skuszę na jakieś tytuły :)
    i pozazdrościć prezentu od Świata Książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teeeż uległam tej pokusie. Świetna promocja :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się już skusiłam na 5 książek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ufff, trochę mi lżej. Byłam pewna, że nie tylko ja ulegnę :-))) Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń