poniedziałek, 27 czerwca 2011

U mnie też konkurs :-)

Uwaga, Święto!

Po raz pierwszy od czasu mojego przyłączenia się do grona blogujących czytelników, udało mi się wygrać książkę - "Złote rybki" Strelnikoffa. 

Maya, dziękuję :-)
.
Pomyślałam sobie, że to bardzo dobra okazja do tego, aby u siebie ogłosić konkurs, co niniejszym czynię :-) :-)

A u mnie do wygrania książka Liczby Charona (Znak).

Osoby zainteresowane proszę o zgłaszanie się w komentarzach. 
Zgłoszenia przyjmuję do 2 lipca, wyniki ogłoszę 3 lipca :-) 

Zapraszam do udziału w konkursie. 

24 komentarze:

  1. Bardzo chciałabym tę książkę przeczytać, więc oczywiście zgłaszam się:))
    Pozdrawiam i gratuluje wygranej!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no ba pewnie że się zgłaszam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, wspaniale! ZGŁASZAM SIĘ ! Może się los do mnie uśmiechnie:-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza :)

    Pozdrawiam - przydałby się kryminał na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również chętnie poznam twórczość Marka Krajewskiego bo jeszcze nie miałam z nim do czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak pierwszy konkurs u Ciebie to sobie nie odmówię takiego święta i się zgłaszam!!!! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam jeszcze cyklu Lwowskiego, także się zgłaszam:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Z miłą chęcią wezmę udział w twoim konkursie i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to teraz ja się zgłaszam :). W ramach rewanżu ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się obowiązkowo! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Krajewskiego lubię więc zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako fanka Krajewskiego nie mogę się nie zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, może jak wygram to w końcu coś Krajewskiego przeczytam ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak wszyscy, to babcia też! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chętnie przeczytałabym tę ksiażkę. Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To i mnie też nie może zabraknąć tam gdzie jest szansa na książkę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie czytałam "Liczb Charona" i pewnie nie wygram ale i tak się zgłaszam. A nuż .... ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń