poniedziałek, 2 maja 2011

Mały konkursik - podpowiedzi

Spodziewałam się liczniejszego udziału w małym konkursiku, ale dostałam tylko kilka odpowiedzi, z których tylko jedna jest poprawna. Postanowiłam więc troszkę Wam podpowiedzieć, żeby móc zrobić porządne losowanie :-)

Podpowiedź 1.: Na zdjęciu pierwszym widać zamek - nie jest to jedyny zamek w tym kraju.

Podpowiedź 2.: Na zdjęciu drugim widoczne są liście miłorzębu, ale nie jest to typowe drzewo dla tego regionu. Tu gdzie jestem, najwięcej jest przecudnych lasów bukowych.

Podpowiedź 3.:Motyl, kameleon i niebieski storczyk to "eksponaty" z miejsca, które można zwiedzić. Mam na myśli to, że nie biegają/fruwają/rosną sobie luzem :-)

Podpowiedź 4.:  Na zdjęciu szóstym są szczegóły, które są najlepszą podpowiedzią. Trzeba się tylko dobrze przyjrzeć :-)

Podpowiedź 5.: Na zdjęciu siódmym spogląda na mnie z góry sam Victor Hugo ;-)

Dla przypomnienia - zdjęcia znajdują się TUTAJ.

Może znajdą się odważni? Zachęcam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz