poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Uwaga, chwalę się...

No dobra - pochwalę się trochę, choć wiem, że to nieładnie. Jednak zaryzykuję, bo nie będzie to chwalenie, które ma na celu pokazanie całemu światu, jaka jestem cudowna i ewentualne wzbudzenie zazdrości, lecz podziękowanie i pokazanie, jak mi bardzo/strasznie/przeokropnie miło...

Przedmiotem chwalenia się jest wygrana w konkursie na najlepszą recenzję marca w akcji Włóczykijka.

Nie spodziewałam się tego wyróżnienia, ponieważ moja recenzja nie mieściła się w klasycznym szablonie recenzji. Był to krótki i mocno emocjonalny opis moich wrażeń. Poza tym napisałam go zanim ogłoszono konkurs, więc tym bardziej mi przyjemnie :-) Teraz życzę pozostałym uczestniczkom Włóczykijki poznania tej przyjemności.

Jako nagroda przyfrunęła do mnie książka Karola Arentowicza Bajki dla niektórych dorosłych. Książeczka wygląda zachęcająco - nie ma przodu i tyłu okładki, tylko dwa przody :-) Bardzo mi się to podoba i jestem ciekawa, czemu służy. Pewnie niedługo się dowiem ;-)


Nagrodą dodatkową jest to, że miałam też okazję "porozmawiać" mailowo z obydwoma panami (panem Arentowiczem i panem Pilisem), co również było bardzo miłe :-)

Jeszcze raz DZIĘKUJĘ :-)

4 komentarze:

  1. Więc czekami na opinie o książkach
    i zazdrościmy wygranej

    OdpowiedzUsuń
  2. Może "Bajki" też wyruszą w świat w ramach Włóczykijki :-) Jakby co, to mogę puścić w obieg swój szczególny egzemplarz :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:). Miło, gdy krtoś docenia naszą twórczość, choćby tę recenzyjną:).

    OdpowiedzUsuń