sobota, 30 kwietnia 2011

Jestem na wakacjach - MAŁY KONKURSIK

To, że nic się ostatnio nie dzieje na bukowniczku, wcale nie oznacza, że nie mam o czym pisać albo - co gorsza - że nie mam czego czytać. Wręcz przeciwnie. Od kilku dni jestem na wakacjach. Wcześnie trochę, ale tak jakoś wyszło. Oznacza to również odwyk od Internetu :-) Postanowiłam jednak na krótko tu wpaść, żeby ogłosić mały konkursik.

Trzeba popatrzeć na zdjęcia i odgadnąć nazwę kraju, w którym przebywam. Mile widziane nazwisko przedstawiciela literatury tego kraju. Jednak jest to opcja dodatkowa, bo - podpowiem - niełatwo je wymyślić bez pomocy niezawodnego wujka Googla :-) W Polsce nigdy nie trafiłam na książkę z tego rejonu... 

Odpowiedzi proszę przesyłać na adres: jjon@gazeta.pl. Roztrzygnięcie konkursu 6 maja 2011.

3 komentarze:

  1. Ja tym razem dam szansę innym:) Swoją barcelońską zakładkę już mam:P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Paula, spokojnie możesz wziąć udział. Zapraszam. Może uda Ci się wylosować jeszcze jedną do kolekcji :-) Mole książkowe przecież lubią zakładki :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ponieważ lubię wszelkiego rodzaju konkursy i wyzwania to wysłałam już swoją odpowiedź. Udanego wyjazdu do .... :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń