środa, 24 lutego 2010

Przyłączam się!!!

Stwierdziłam, że spokojnie mogę się przyłączyć do akcji "52 książki". W ubiegłym roku przeczytałam około sześćdziesięciu. Nie potrafię iść do biblioteki, oddać książki i ... wyjść z pustymi rękami.
Celem akcji jest rozpowszechnienie czytelnictwa. Mnie do tego namawiać nie trzeba, ale ja namawiam innych. Zresztą to jest trochę zaraźliwe :-)

Gdyby ktoś poczuł, że chciałby zarazić się tym pozytywnym wirusem, to informacje są na stronie:

Zarejestrowałam się też  na portalu czytelniczym http://lubimyczytac.pl/

  1. Roma Ligocka - Tylko ja sama
  2. Tony Parsons - Za moje dziecko
  3. Roma Ligocka - Znajoma z lustra
  4. Ewa Siarkiewicz - Kuźnia na Rozdrożu
  5. Nancy H. Kleinbaum - Stowarzyszenie Umarłych Poetów
  6. Elizabeth Gilbert - Imiona kwiatów i dziewcząt
  7. Michael Ondaatje - Angielski pacjent
  8. Dorota Masłowska - Paw królowej
  9. Susanna Kaysen - Przerwana lekcja muzyki
  10. Pat Conroy - Książę przypływów
  11. James Patterson - Listy pisane miłością
  12. Pascal Lainé - Koronczarka
  13. Kate Chopin - Przebudzenie 
  14. Harper Lee - Zabić drozda
  15. Jose Mauro de Vasconcelos - Moje drzewko pomarańczowe
  16. David Toscana - Ostatni czytelnik 
  17. Mario Vargas Llosa - Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki
  18. Niall Williams - Dotknięci miłością 
  19. Katarzyna Gacek, Agnieszka Szczepańska - Zabójczy spadek uczuć
  20. Katarzyna Gacek, Agnieszka Szczepańska - Dogrywka 
  21. Yan Martel - Ja 
  22. Anne Rivers Siddons - Uciekłam na Wyspę 
  23. Beata Pawlikowska - Blondynka śpiewa w Ukajali
  24. Anna Bolecka - Biały kamień 
  25. Katarzyna Gacek, Agnieszka Szczepańska - Zielony trabant
  26. Jhumpa Lahiri - Tłumacz chorób
  27. Marianne Fredriksson -  Elisabeth i Katarina 
  28. Małgorzata Kalicińska - Widok z mojego okna
  29. Anne Rivers Siddons - Kuzynka Nora
  30. Katarzyna Leżeńska - Kamień w sercu
  31. Izabela Sowa - Smak świeżych malin
  32. Johanna Nilsson - Sztuka bycia Elą
  33. Lauren Weisberger - Diabeł ubiera się u Prady 
  34. Isabel Allende - Miasto Bestii
  35. Lois Lowry - Egzamin dojrzałości
  36. Nicholas Sparks - Anioł Stróż
  37. Santa Montefiore - Cygańska Madonna
  38. Anne Fadiman - Ex libris. Wyznania czytelnika
  39. Knut Hamsun - Głód
  40. Bernhard Schlink - Lektor
  41. Henning Mankell - Mężczyzna, który się uśmiechał
  42. Lisa See - Dziewczęta z Szanghaju
  43. Ellen Brett Block - Grób córki Boga
  44. Jennifer Haigh - Diagnoza
  45. A.M. Homes - Córka kochanki
  46. Kuki Gallmann - Afrykańskie noce
  47. Ted Zeff - Być nadwrażliwym i przetrwać
  48. Richard Carlson - Nie zadręczaj się drobiazgami w domu
  49. Tracy Chevalier - Dziewczyna z perłą
  50. Anna Gavalda - Chciałbym, żeby ktoś gdzieś na mnie czekał
  51. Dmitrij Strelnikoff - Wyspa
  52. Eduardo Mendoza - Brak wiadomości od Gurba
  53. Dorota Sumińska - Autobiografia na czterech łapach
  54. Roma Ligocka - Dziewczynka w czerwonym płaszczyku
  55. Joanna Szczęsna, Anna Bikont - Limeryki czyli o plugawości i promienistych szczytach
  56. Dominic O'Brien - Sztuka zapamiętywania
  57. Gabriele Amorth, Angela Musolesi - Świadectwo egzorcysty
  58. Stieg Larsson - Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet
  59. Paulo Coelho, Henry Drummond - Największy dar
  60. Thomas Veszelits - Klątwa rodu Grimaldich
  61. Agatha Christie - Morderstwo w Boże Narodzenie
  62. Mary Higgins Clark - Cicha noc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz