środa, 2 marca 2011

I po feriach... PIERWSZY KONKURS

No tak - ferie poszły w zapomnienie. Teraz jest czekanie na wiosnę, która - mam nadzieję - jest już w drodze i lada chwila nadejdzie.
Wspomniane ferie, a dla niektórych po prostu urlop :-), oprócz odpoczynku przyniosły coś, czego tak łatwo nie da się zapomnieć - wycieczkę, która dołącza do wspomnień, bo naprawdę jest tego warta.


W związku z tym ogłaszam pierwszy konkurs bukowniczkowy

Zasady:

1. Proszę przyjrzeć się poniższemu kolażowi zdjęć i odgadnąć, jakie miasto niedawno zwiedziłam.

2. Proszę podać tytuł i autora wybranej książki, której akcja rozgrywa się w tym mieście.



3. Odpowiedzi proszę przesłać na adres: jjon@gazeta.pl. Na odpowiedzi czekam do 6 marca 2011.

4. Pod postem proszę zostawić wpis, że chce się wziąć udział w konkursie. Oczywiście bez udzielania odpowiedzi :-)
Mała poprawka: Niechcący ustawiłam opcje komentarza tak, że nie można ich było zostawić - gapa jestem. Dzięki jednej z uczestniczek konkursu zorientowałam się, że jedyna opcja to rozwiązanie zagadki przesłane na maila. Tak też może być - wszystkie poprawne odpowiedzi wezmę pod uwagę :-)

5. Zwycięzcę, który zostanie obdarowany drobnym upominkiem przywiezionym z ..., wylosuję w niedzielę czyli 6 marca pewnie późnym wieczorem.

6. Znajomych, którzy wiedzą o mojej wyprawie, proszę  o wstrzymanie się od głosu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz